Polmarketing

Ezt a naplót azért írom, hogy rámutassak a politika szerencsétlenkedéseire, és rögtön javaslatot is tegyek. A politika művelése, egy marketinges szemével. Lehet másképp is! Írnom kell Gyurcsányról, Zuchslagról, Weiszenbergerrről, Öszödröl is.

Utolsó kommentek

Tényleg a marketingé a jövő!

2007.10.12. 22:41 Marketinges

Tárki közvélemény kutatás:

Az emberek 41%-a szerint, az öszödi beszéd miatt nem kell lemondania Gyurcsány Ferencnek.

Rögtön kifejtem a "marketinges" véleményem, de előbb rendezem soraimat.
Az az igazság, hogy nekem is vannak szüleim, engem is neveltek, tanítottak, meg van némi józan eszem is. Azt tudom, hogyha valaki szándékosan átver engem, akkor azzal nem kötök üzletet, nem lesz a barátom, stb. Ez szerintem logikus.

Az emberek 41%-a szerint ha a Főnök hazudik, becsap minket és évről évre kevesebb fizut ad, az nem baj, attól még maradjon ő a főnök.

Mi történt itt? Eltünt a magyar emberek életösztöne? Aki kárt okoz nekünk, azt szeretjük?

Nem értem, nem értem, nem értem!

Nem baj. Most figyeljetek: minden csak marketing. Vagy lehet még PR, kommunikáció stb. egyre megy.

Semmi nem számít, csak el kell adni. Éljenek a marketingesek, éljen a polmarketing, nekem van igazam. Eladjuk még a szart is. És megeszik, és megeszik. Jól van ez így.



Viszlát

1 komment

Címkék: marketing politika gyurcsány öszöd tárki

A bejegyzés trackback címe:

https://polmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr57194855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2009.11.16. 21:14:32

"Ebben a blogban - elsősorban - nem erkölcsi, hanem gyakorlati szempontból írok a politika szereplőiről. Hoz, vagy visz egy esemény, egy nyilatkozat."

Akkor ez a posztodat itt "másodsorban" írtad? ;)

Az egyik fél (negatív:) kampánya szerint TE emelnéd a gáz árát, gyógyszerfelírási díjat vezetnél be és elvennéd a 13. havi nyugdíjat is.
Ő ezzel szemben NEM emelné, NEM vezetne be és NEM venné el.
Sőt, ha ez még NEM lenne elég, akkor a két forduló között kínjában improvizálna egy 14. havi nyugdíjat is...

Na most mit szólna mindehez a magyar emberek életösztöne?
TE képes lennél (hazugság helyett) őszintén átengedni a hatalmat az ellenfelednek? Közben azt mondanád a zembereknek, hogy "Ó, igen - igen, igen!", válasszák csak azt, aki később állt meg az ígéretlicitben? ("Igen, igen, igen, mert élni kell!")

Mindenesetre érdekes lenne egy ilyen "veszteni tudni kell" tipusú őszinte "úriember" a politikában...
süti beállítások módosítása