Polmarketing

Ezt a naplót azért írom, hogy rámutassak a politika szerencsétlenkedéseire, és rögtön javaslatot is tegyek. A politika művelése, egy marketinges szemével. Lehet másképp is! Írnom kell Gyurcsányról, Zuchslagról, Weiszenbergerrről, Öszödröl is.

Utolsó kommentek

Kommunikációs megbeszélés a Miniszterelnöki Hivatalban

2007.12.04. 18:57 Marketinges

A hír:

A Nagy Párbeszéd keretében, Gyurcsány Ferenc, a mosonmagyaróvári MSZP hívek előtt mondott beszédet.   A mintegy 100 főnyi, zömében nyugdíjas asszony előtt, Gyurcsány Ferenc feltette a költői kérdést: miért nem tartunk népszavazást a kenyér árának az eltörléséről?

Képzelt Kommunikációs megbeszélés

Helyszín: a Miniszterelnöki Hivatal

Résztvevők: a Miniszterelnök és a Kommunikációs Tanácsadó

Időpont: napjainkban

Feri jön vidáman, lelkesen. Zoli ül komoran.

Feri: Mit szólsz a mosonmagyaróvári beszédemhez?

Zoli: Őszintén?

Feri: (hülyén felnevet) Ha el akarod veszteni az állásod? Na jó csak vicceltem. Persze, hogy őszintén.

Zoli: (látszik, hogy keresi a szavakat, nehogy durván fogalmazzon) Úgy emlékszem nem ezt beszéltük meg.

Feri: (kicsit meglepve) Mire gondolsz?

Zoli: Hogy’ mondhattad azt, hogy „miért nem tartunk népszavazást a kenyér áráról?”

Feri: Mert ez egy jó ötlet. A közönségnek tetszett.

Zoli: A közönség csupa idióta nyugdíjas volt. Ha azt mondtad volna, hogy holnap megtámadjuk Kínát, akkor is tapsoltak volna.

Feri: Kínát? (elgondolkodva) Nem is rossz. (visszazökken) Ne bántsd a nyugdíjasokat. Összesen 73 puszit osztottam ki, és az egyik néni titokban - hogy a Klára ne vegye észre - megadta a telefonszámát is. A fülembe súgta, hogy mikor nincs otthon a férje.

Zoli: Emlékszel, hogy mit mondtam a célközönségünkről?

Feri: Ne feleltess itt engem. Egyelőre én vagyok a miniszterelnök.

Zoli: (halkan) Egyelőre.

Feri: Mit mondasz?

Zoli: Azt, hogy a célközönségünk - akik miatt csináljuk ezt a kurva Nagy Párbeszédet- azok, akik bizonytalanok a népszavazással kapcsolatban. Ők pontosan tudják, hogy a kenyérért fizetni kell, de az orvosért eddig nem kellett! Azt mondják, hogy akkor miért fizették 50 évig a társadalombiztosítást?

Feri: (paposva veszi a figurát) Hogy beszélsz? Mi az, hogy kurva párbeszéd. (megint hülyén felnevet) Ezt csak én mondhatom. Levédettem. Kurva ország, kurva párbeszéd. Csak Fletó engedélyével!

Zoli: (egyre ingerültebb) És nem tűnt fel, hogy jelen van a TV is? TV előtt ekkora baromságot mondani!

Feri: (idegesen) Ne beszélj így velem! Én vagyok a miniszterelnöke ennek a kurva országnak, bassza meg. Már Öszödön is megmondtam: én hoztam vissza a szarból a kormányzást.

Zoli: (üvöltve) Meg azt is elmondtad, hogy elkúrtad!

Feri: (teljesen lenyugodva) Nem, Zoltán, nem azt mondtam. Azt mondtam, hogy elkúrtuk. Érted? Elkúrtuk.

Zoli: (szintén lenyugodva) Oké. Bocs. De miért nem azt mondtad amit megbeszéltünk?

Feri: Mert imádok hazudni. Annak az okostojás Orbánnak is hogy elkentem a száját a TV vitában! Hazudtam? Hát persze. Bejött? Persze, hogy bejött! Ez is be fog jönni!

Zoli: Gondolod? Gondolod, hogy ezek után is elhisznek ennyi hazugságot?

Feri: (átszellemülten) Elhiszik! Mindent elhisznek!

Zoli: Akkor tényleg megérdemlik! 


És hogy egy kicsit oldjam a drámai feszültséget, egy kis zene, mulatság:



2 komment

Címkék: kommunikáció humor gyurcsány öszöd miniszterelnöki hivatal nagy párbeszéd

A bejegyzés trackback címe:

https://polmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr93252415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2007.12.05. 22:58:45

Hát, kábé, valahogy így mehet:-(
Bár talán némiképp paranoiásabban és aljasabban:-(
Ha alkalmatlan valaki, akkor nincs megállj. Bevet mindent és meg nem áll, amíg le nem állítják.
Állj! Belegondoltam és szomorú lettem:-)
üdvözöl bbjnick

morpho 2007.12.29. 03:15:44

"akik bizonytalanok a népszavazással kapcsolatban. Ők pontosan tudják, hogy a kenyérért fizetni kell, de az orvosért eddig nem kellett! Azt mondják, hogy akkor miért fizették 50 évig a társadalombiztosítást?"

Most akkor fizettek az orvosért,vagy nem fizettek???
Gondold át ezt mégegyszer te nagyon hülye.
süti beállítások módosítása